Pierwszy dzień był okazją do dyskusji na temat mikropoświadczeń, które mają być przyznawane w ramach 10 ścieżek edukacyjnych wypracowanych w projekcie. Omówiono także wstępne wyniki badania ankietowego przeprowadzonego w ramach projektu, kolejne kroki związane z powstaniem internetowej przestrzeni edukacyjnej (SDGs University Knowledge Hub) oraz kwestie związane z organizacją szkoły letniej w Rydze. Uczestnicy spotkania zapoznali się także z pierwszą propozycją gry miejskiej, której głównym założeniem jest rozwijanie inteligencji emocjonalnej na rzecz realizacji Celów Zrównoważonego Rozwoju (SDGs).
W kolejnych dniach odbyły się dwa szkolenia dla zespołu projektowego. Pierwsze dotyczyło inteligencji emocjonalnej i miało na celu rozwinięcie samoświadomości, empatii i umiejętności społecznych uczestników oraz zrozumienie związku pomiędzy inteligencją emocjonalną a Celami Zrównoważonego Rozwoju. Drugie koncentrowało się na współpracy między uczelniami a organizacjami pozarządowymi na rzecz realizacji tych celów. Jego uczestnicy zapoznali się z przykładami dobrych praktyk w tym zakresie i dyskutowali nad skutecznymi strategiami wspierania współpracy między instytucjami szkolnictwa wyższego a trzecim sektorem.
W spotkaniu i w szkoleniach wzięli udział przedstawiciele wszystkich partnerów #edu4sdgs - Politechniki Łódzkiej (koordynator), Riga Technical University (Łotwa), Accreditation Council for Entrepreneurial and Engaged Universities (Niemcy), Team Coaching (Polska), Welfare and Development Association (Hiszpania) i Universitat Autònoma de Barcelona (Hiszpania).
Projekt #edu4sdgs jest realizowany w ramach Partnerstw współpracy Akcji 2. Programu Erasmus+.
- Zaloguj się aby dodawać komentarze
ostatnie zmiany 2024-10-02 01:56:58