Treść

Ca roule avec TUL!

Celem bezpośrednim projektu "Ca roule avec TUL - Promocja oferty kształcenia Politechniki Łódzkiej w Maroku" było przygotowanie i przeprowadzenie kompleksowej kampanii promocyjnej kierunku "Gestion et Technologie", prowadzonym na PŁ w j. francuskim w Maroku. Kampania obejmowała mobilną reklamę rowerową w Marrakeszu i spotkanie z potencjalnymi kandydatami na studia. Projekt przyczynił się do zwiększenia rozpoznawalności marki uczelni w Maroku, a także umożliwił uczelni zwiększenie potencjału w zakresie wykorzystywania nowoczesnych narzędzi promocji oferty dydaktycznej i naukowej za granicą. Zdobyte doświadczenie zostanie wykorzystane w kolejnych kampaniach promocyjno-informacyjnych w innych regionach świata.

Projekt był realizowany w ramach programu NAWA Nowoczesna Promocja Zagraniczna w okresie od 1 października 2018 do 30 września 2019.

Zmieniono

ECIU News

Masz pytania, znalazłeś błąd lub masz dodatkowe informacje - napisz do autora.